Translate

2016年6月28日 星期二

一張圖睇晒「辭職機會率」


相片來源:東尼電機Facebook專頁
相片來源:東尼電機Facebook專頁
撰文 : TOPick 編輯 
返工放工,天天如是,究竟你是熱愛工作「打死都唔走」,還是去意已決準備「劈炮唔撈」?東尼電機設計以打工仔不同說話計算出「辭職機會率」,
員工平時講咩,好反應心態
還貼心地附有「中英對照」(英文為中文逐字直譯,明不明且看閣下造化)。以下為最高分至最低分句子的部分例子:
5分:腦細我想辭職
正所謂覆水難收,辭職都說出口了,「遞信」之日也不遠矣!
4分:炒我囉
說這句話,通常都是半開玩笑態度,但其實是要試探上司反應,再決定自己去或留。
其他4分例子:
  • 年尾出面無咩工
  • 我人工一定低過你
3分:今日先星期一咋
Blue Monday……憂鬱的星期一啊!
如果你每個月有4次,每次都是星期一,總是莫名感到有點Blue,早上時段尤其嚴重,那請你節哀順變,因為「星期一憂鬱症」是無藥可醫。根據非科學不正式統計,每10個打工仔有9.9個都患有此病,餘下的0.1人通常都是傻的。
其他3分例子:
  • 我想攪生意
  • 你估你走先定我走先
  • 公平咩
2分:好想去旅行
「想去旅行」的潛台詞是不想待在公司、不想工作,不過也是正常的事,誰不喜歡「un un腳」嘆世界?
其他2分例子:
  • 係度食唔好係到痾
  • 我lun廚就買六合彩
  • 我想進修吓
  • 媽,今晚又唔返嚟食
  • 我今日一定sharp走
1分:好眼瞓呀
「覺」是永遠「瞓」不夠的,尤其要面對看不完的文件、開不完的會……
其他1分例子:
  • 好悶呀
  • 忙到死呀
  • 不如聽日射波
  • 今日啲時間過得好慢
  • 又開廢會啦
  • 公司無靚仔/女
計計看自己的辭職機會率有多高吧。如果0至10分,恭喜你!公司是你家,相信你打死都不會辭職。如果得分11至20分,你會覺得雖不是完美,但「好彩有份工」。
如果得分21至30分,相信你欲求不滿,都有辭職之心。如果得分31至40分,相信你已準備好CV求職信,搵到工就隨時走人。高於50分?不用多說吧,你已去意已決。

沒有留言:

張貼留言